Friday, January 25, 2013

Lukisan Mural

Assalamualaikum...
rasanye ni la entry aku yg pertama sejak aku cuti sem ni.. dah hampir 2minggu aku cuti tapi x menghasilkan pape entry baru pun.. memang pemalas btol aku nie.. #lazyblogger.
So, sepanjang 2 minggu sudah aku cuti nie ada la mcm-mcm perkara yg aku buat.. tdo, mkn, tgk tv, solat , bertwitter tu perkara biasa dlm kehidupan seharian aku... Tapi yg luar biasanya aku telah melalukan satu pekerjaan iaitu melukis MURAL... yeah!! hebat jugak aku nie kan..hehehe... act. mural tu kat tabika mak aku keje, by d way, aku cube2 la bakat terpendam aku nie utk melukis.. Hah! Nk tahu lukisan ape yg aku buat... Jom tgk nie..

#Part1 Before any pic (blank space)


#Part2
Hah! nie la dia mural nyer. Act.tu mural buble.. ada nmpk mcm buble x? hehe


#Part3 taraa~ da siap mural nyer


Finally! siapjgk..cantik x?? apa yg perlu dibanggakan adalah... mural nie aku yg buat sowg2.. hehe..nmpk simple jer tapi penat jugak la nk membuatnyer..sengal2 jugak badan aku buat bnda alah nie.. walaupun nmpk simple tapi makan masa 2hari jgk tau nk siapkan mural nie.. Anway, aku happy sbb dpt jugak menyumbangkan jasa kat tabika nie..hehe..Semoga kanak2 kat tabika nie semakin ceria utk belajar..

sekian, wassalam... daa~


No comments: